Uczniowie z IIa i IIb zdobywają Berlin

Home » Szkoła » Klasy 1 - 3 » Uczniowie z IIa i…
 25.06.2019

18 czerwca -ostatni dzień roku szkolnego 2018/2019 uczniowie klasy IIa i IIb spędzili na wycieczce w Berlinie. Pierwszym punktem programu była wizyta w  LEGOLAND Discovery Centre w Sony Center przy Potsdamer Platz w Berlinie. To  miejsce, gdzie na  powierzchni 3500 m²  jest  15 sekcji tematycznych, przeznaczonych na zabawę. W MINILAND podziwialiśmy zabytki Berlina w formacie mini. W LEGO fabrik  poznaliśmy jak wygląda produkcja klocków.  Smoczy Zamek zwiedziliśmy jadąc kolejką, gdzie oglądaliśmy dzieła sztuki z LEGO. W strefie budowy i testowania budowaliśmy własne domy i samochody wyścigowe, które testowaliśmy na torze wyścigowym oraz  na płytach imitujących trzęsienia ziemi. Zdobywaliśmy wspinaczkowy labirynt, wchodziliśmy  na ściankę wspinaczkową,  bawiliśmy się w basenie z kulkami oraz przechodziliśmy wśród promieni światła laserowego. Odwiedziliśmy  kino 4D.

Po zabawach w Legolandzie przeszliśmy ulicami Berlina. Następnie zwiedziliśmy Muzeum Natury. Muzeum posiada ponad 25 mln obiektów z dziedziny zoologii, paleontologii i mineralogii. Najsłynniejszym eksponatem muzeum jest szkielet brachiozaura brancai o wysokości ponad 13 m - największy na świecie wystawiony szkielet dinozaura. Obejrzeliśmy ok. 3000 spreparowanych gatunków zwierząt, 1077 rodzajów minerałów oraz  niemal milion obiektów – ryby, pająki, raki, amfibie i ssaki.

Wracając obejrzeliśmy Berlin z okien autokaru. Widzieliśmy miejsca znane nam tylko z gazet i telewizji. Pełni wrażeń wróciliśmy do domu. Cieszymy się, że wycieczka była bardzo udana, a niektóre dzieci miały okazję pierwszy raz w życiu być za granicą.