Dlaczego warto zachęcić uczniów do wykonywania chmur wyrazowych?
Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem. Konfucjusz Lekcja ortografii nie musi być nudna. Warto, pamiętając o stylach uczenia się, tak zaplanować zadania, aby wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy byli…
Akcja została przygotowana. Rysunki wykonane własnoręcznie przez uczniów, jak i kserokopie interpretacji praw człowieka zostały wyeksponowane w widocznym miejscu naszej szkoły. Przyciągały uczniów, którzy z zainteresowaniem dyskutowali na ich temat.…
Graffiti ortograficzne pomaga nam zapamiętać pisownię wyrazów
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 2 im. A. Fiedlera pisali dyktando nr 2 o treści Żył sobie bóbr, który był uważany za brudasa, ponieważ miał brązowy kolor sierści. To było dla…
Dobiegł końca szkolny konkurs ortograficzny, do którego zapraszałam na stronie naszej szkoły. Uczniowie redagowali krótki tekst dyktanda- 6 zdań. Minimum słów w zdaniu-5. Element konieczny- w każdym słowie występuje „rz”.…
Jesteś uczniem Szkoły Podstawowej nr 2 im. A. Fiedlera w Dębnie? Zapraszam Cię do udziału w konkursie. Przygotowane dla Ciebie zadania zostały tak pomyślane, abyś uczył się bawiąc. Przyłącz się…
Pisanie ze słuchu nie należy do ulubionych czynności uczniów. Co prawda, najtrudniejsze słowa znają wcześniej i mają czas, aby je opanować. Jednak nie zmienia to ich nastawienia do tego zadania.…
Ortopis i jego banda będą nam towarzyszyć w codziennych zmaganiach z ortografią i z interpunkcją. Wraz z nimi poznamy i utrwalimy zasady, ocenimy swoje umiejętności, zaplanujemy działania służące pokonaniu słabości.…